tiistai 2. huhtikuuta 2013

Keittiön Ferrari

Toteutin unelmani ja sain hankittua keittiööni KitchenAidin. Olin jo säästänyt sitä varten ja kävi niin onnellisesti, että se oli erittäin hyvässä tarjouksessa Stockmannilla. Olen käynyt niitä aiemminkin ihailemassa ja laite on kyllä todella vankkaa tekoa. Ja tarjouslaitteen värikin osui minulle niin täydellisesti oikein!

Olen haaveillut koneesta nimenomaan leivontaan, koska en ollenkaan välitä taikinoiden vaivaamisesta. Meillä on ihan toimiva yleiskone, joka on jatkossakin loistava valinta moneen muuhun hommaan kuten raastamiseen ja kevyempään vatkaamiseen. Laite on kevyt ja se onkin sen etu kaikessa muussa paitsi taikinan vaivaamisessa. Tämä KitchenAid Artisan sen sijaan painaa tonnin eikä kyllä hevillä heilu. Hyviä vaihtoehtoja leivontakoneeksi oli muitakin, mutta KitchenAidistä olen kuullut pelkkää hyvää ja laite on käsitykseni mukaan erittäin kestävä, jos ei nyt ikuinen. Mitähän sitä leipoisi ensimmäiseksi?





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti