perjantai 13. syyskuuta 2013

Syltty & Tipi

Muutama viikko sitten päätin vihdoin tilata pitkään ihailemani Sylvesteri & Tipi -peltikyltin. Olen pitkään siitä haaveillut, mutta kun minulla ei olisi oikein lupaa hankkia lisää peltikylttejä. Tai ainakaan sellaisia, joille ei ole paikkaa valmiina. Tälle Syltylle sitten sellainen sopiva paikka ilmaantui, kun olen kyllästynyt roskiskaapin oveen poistetusta korista jääneisiin reikiin ja päätin nyt sitten toimia. Tilasin peltikyltin taas Allpostersista ja se on siitä mukava paikka, että sieltä saa aina kivasti alennustakin, kun on vaan tilannut uutiskirjeen.


Olen aina tykännyt tuosta Syltystä. Se on tietenkin upea mustavalkoinen ilmestys, mutta erityisesti siksi, että se on huvittavan höntti typerys. Olen jo kauan sitten bongannut tämän kyltin, mutta aiemmin hinta ja toimituskulut eivät ole sopivasti kohdanneet. Lisäksi olen vähän haaveillut myös toisesta vastaavasti kyltistä, jossa on toinen ihailemani huvittavan höntti typerys eli Kelju K. Kojootti. Näitä kahta kylttiä ei ole koskaan kuitenkaan löytynyt samasta paikasta tai sitten niin kovaan hintaan Jenkeistä, että tulisi verot ja tullit maksettavaksi. Nytkään ei molempia kohtuuhintaan löytynyt, mutta päädyin sitten pelkkään Sylttyyn. Mutta kuinka ollakaan, kun hain kyltin postista, se olikin yksinkertaisesti vaan niiiiin makea, että enhän minä voinut laittaa sitä roskiskaappiin vaan sille täytyi parempi paikka keittiöstä kylläkin.

 

Kyltti oli vielä jotenkin isompikin kuin odotin, kaapinoveen täysin sopiva kylläkin. No ei se mitään, sainpahan sitten loistavan tilaisuuden tilata siihen uuden kyltin. Sellainen kohtuuhintainen Kelju K. -kyltti odottikin minua ebayssä ja se onkin kokonaisuudessaan ruskeasävyisempi ja sopiikin varmasti paremmin siihen oveen. Kelju K. -kyltti ei ole kyllä näin ihana, mutta hyvä niin, ettei taas käy sama juttu, kun kyltti varmaan ensi viikolla saapuu...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti